eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieregulator pokojowy do pieca na ekogroszek - ma sens? › Re: regulator pokojowy do pieca na ekogroszek - ma sens?
  • Data: 2012-09-14 20:10:20
    Temat: Re: regulator pokojowy do pieca na ekogroszek - ma sens?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem tego samego zdania.

    To i ja potwierdzę, a najlepiej jeszcze mieć sprzedawcę z częściami w
    pobliżu. Jak nie ma, to wypadało by trzymać zapasowe części.
    Mnie raz padła przekładnia, raz padł ślimak, zawsze w długi weekend czy
    święta i pomimo sporych możliwości naprawy, kończyło się to wymianą
    zaraz po pozyskaniu części oryginalnych :)

    Irek.N.