eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieregulator pokojowy do pieca na ekogroszek - ma sens? › Re: regulator pokojowy do pieca na ekogroszek - ma sens?
  • Data: 2012-09-27 13:35:47
    Temat: Re: regulator pokojowy do pieca na ekogroszek - ma sens?
    Od: HTCROM MIUI <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > czy u was takie rozwiaznaie sie sprawdziło? czy do regulatoria konieczne jest
    montowanie regulatorów mieszjących (bedzie bojler na CWU podlacozny do pieca)?

    Nie szkoda kasy tyle na taki kocioł? daj spokoj sobie
    W rodzinie kupilismy juz 5 kotłów z tej firmy
    http://www.kotly-marciniak.isnet.pl/

    cena 26kWh to ok 5k netto
    ładny design, nowoczesny sterownik, łatwa obsługa, podajnik tłokowy mozesz

    palić miałem, który jest tańszy a tak samo kaloryczny ja kupuje w cenie ok 400zł/T
    spalam 3T na zezon 260m2 z piwnicami co kosztuje mnie grzanie w zezonie 1200zł.

    Mam wszstkie zabawki u siebie i uważam ze sterownik pokojowy to zbędny wydatek,
    obecnie zluży mi tylko załącz wyłącza podłogówke i aby poza sezonem właczyć czasami
    pompkę od podłogówki, zwykłe termostaty na grzejnikach wystarczą w zupełności.
    Pozatym to nie oszczednosc jak codziennie przebywasz w domu aby obniżać temperaturę a
    pozniej ją podnosic, nie słuchałem kolegów z grupy i nakupowałem tego sprzętu a leży
    teraz bezużyteczny.