  • Data: 2010-01-27 14:01:37
    Temat: Re: rekuperator czy ma to sens
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Kane" napisał:
    > No wlasnie - przytocz spręż tego wentylatora cwaniaku.
    > Ja wiem ze ma zły to znaczy zbyt słaby (wynika z mocy i konstrukcji).

    ja widzę że uczepiłeś się jakiegoś mądrego słufka (pewnie wyczytałeś w
    wikipedii?:O) i udajesz mądralę, zamiast bić pianę bez sensu od razu powiedz
    że dla ciebie moc za mała, więc bez problemu kupisz za tą cenę wentylator
    25W i tfuj spręż. będzie wielokrotnie większy, a jak dalej ci z mało to
    kupisz 100W (pewnie niewiele droższy) i po co było robić z igły widły?:O)

    > Nie mieszkam. Pozdrawiam

    no włąśnie jakoś strasznie dziwne że mając we własnym domu taką wentylację
    nie potrafisz odpowiedzieć na tak proste pytanie, mam wrażenie że jesteś
    jednym z wielu na grupie tak zwanych "lobbustuf" kturzy reklmują tylko rużne
    wynalaski o kosmicznych cenach i wciskają ludziom ciemnotę że to się opłaca,
    kończ waść, wstydu oszczędź!:O)