    From: zbooY <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rekuperator czy ma to sens
    Date: Fri, 5 Feb 2010 01:19:20 -0800 (PST)
    <hkbc5f$e60$1@news.onet.pl> <hkbiu0$3qq$1@news.onet.pl>
    <hkd26h$j76$1@news.interia.pl>
    <5...@c...googlegroups.com>
    <hke50b$ulp$1@news.onet.pl>
    <5...@r...googlegroups.com>
    <hkefm8$5km$1@news.onet.pl>
    <2...@a...googlegroups.com>
    <hkf1tt$351$1@news.onet.pl>

    On 4 Lut, 18:59, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Akurat u mnie to mały pikus. Mam garaż w bryle budynku rozprowadzając kanały
    > w garażu jestem w stanie dojśc do prawie kazdego pomieszczenia w domu-

    dojsc to dojsc, ale jeszcze trzeba "odejsc" ;-) najlepiej po
    przekatnej co najmniej a juz minimum po przeciwleglej scianie
    mozna wykorzystac niby grawitacyjne ale tu nie wszystkie maja pion
    przez caly budynek itp potem do centrali...
    nie mowie ze nie wykonalne, tylko zbedne koszty dodatkowe
    a i trzeba uwazac by jakis "syfonow" nie porobic

    > Tak wiec zrobienie kanalow do wentylacji mechanicnej to u mnie żadna
    > komplikacja.. I jak stwierdze kiedys że jest mi to potrzebne to w kilka
    > wieczorów to zrobię.

    no jak sam mozesz wogole calosc zrobic to trzeba bylo od razu
    robic :-)
    robocizna przy mechanicznej to wlasnie ta wgledna premia za nowosc i
    ciut drogawa

    > Okna tylko na fixy jeszcze przydałoby ie wymienić;)))

    pomieszanie z poplataniem, jak juz masz to masz ;-)))
    tu mowa o tych co dopiero planuja, buduja by mogli na innych odcinkach
    przyoszczedzic jak juz musza do kalkulacji porownawczej
    musialbys niezle zfixowac by na fixy teraz mieniac ;-)))

    z.