  • Data: 2017-12-24 10:18:23
    Temat: Re: rekuperatory
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 24 grudnia 2017 02:23:49 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jeszcze cos. Znajdz na mapie ulice prycypalna i kaz wyswietlac zdjecie a nie plan.
    Pryncypalna w lodzi to takie miejsce gdzie diabel chujem wode pije. Totalne zadupie
    znaczy sie. Tam nie ma zadnych duzych fabryk. Same domki i wszedzie duzo zieleni. Jak
    ten ktos z prywatnym miernikiem mieszka w domku i sasiad pali oponami to ma
    syfilistyczne powietrze. Ale jak na stu arach jest syfilistyczne powietrze to nie
    znaczy ze na pozostalych trzystu kilometrach kwadratowych tez jest duzo syfu.
    Newralgiczne zawsze jest centrum a w centrum Lodzi powietrze do tej pory bylo lepsze
    niz w na galczynskiego w wodzislawiu. Galczynskiego to u Ciebie centrum?

    Hahaha. W ten sposób to sobie możesz tłumaczyć każdy zły pomiar (bo tam
    było źle ale ja mieszkam 300m dalej i jest idealnie :P

    Nie chce mi się szukać - powietrze w całej Łodzi jest średnio identyczne
    jak powietrze w Wodzisławiu. Przyjdą mrozy to pokaże, nie mam czasu teraz
    na grzebanie w archiwach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.