  • Data: 2023-09-24 20:41:45
    Temat: Re: remont drzwi anty
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:ueptga$4t2$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Dzięki za info, też mnie to kiedyś czeka.

    jeszcze wam na koniec podpowiem, że to trzeba samemu ocenić ryzyko bo
    jak się położy drzwi to nieprzyklejone styropiany w środku mogą opaść
    na stronę od ziemi a cięgna mają chodzić pomiędzy styropianem.

    Lepiej przemyśleć strategię niż szturchać na oslep i naskrobać
    styropianu który zablokuje mechanizm.

    Wsadzałem kabel okrągły drut 3 x 2.5mm2 i wiazałem miedzią do ucha
    i miałem pilotowanie.

    --
    Piter