    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: remont mieszkania - kilka spraw - długawe
    Date: Sun, 2 Jan 2011 23:29:24 +0100

    Użytkownik "itam" <k...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ifqg2l$g86$1@inews.gazeta.pl...

    > Łazienka/kuchnia - miejscowe ogrzewanie podłogowe (tylko pod nogi)
    > tu nie mam żadnego doświadczenia. W necie poczytałem o matach i wężach.
    > Generalnie widziałbym takie ogrzewanie sprzężone z włącznikiem światła lub
    > oddzielny włącznik (bez sterownika). Na co zwrócić uwagę? Co polecacie.

    w przypadku elektrycznych mat podłogowych, w zależności od konstrukcji
    budynku i charakterystyki ogrzewanego pomieszczenia, czas nagrzewania wynosi
    od 24 do 100 godzin przy mocach rzędu 100 lub 150 watów na metr kwadratowy,
    więc na wyłączniku to mozna sobie co najwyżej termowentylator zainstalować.
    Przy ogrzewaniu wodny czas stabilnego nagrzania podłogi nalezy liczyć w
    godzinach.
    --
    Jackare