  • Data: 2010-01-13 10:04:21
    Temat: Re: robocizna - sens faktur
    Od: "qaz" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:hihnej$j5g$1@inews.gazeta.pl...

    > 7% VAT (lub 22%) + 19 % podatku dochodowego.
    > (Ale ja również jestem za braniem faktur.)
    Najgorsze jest to, że fachowcy-bezfakturowcy często operują stawkami bardzo
    zbliżonymi do tych z firm budowlanych, dodatkowo nie płacą ZUS a spotkałem
    takich co jeszcze renty pobierają (nomen omen bardzo solidni). Jak mówisz o
    fakturze, to chcą stawkę zwiększać by wyjść "na swoje".
    No i jak tu mają służba zdrowia, system emerytalny i misje w Afganistanie
    funkcjonować?
    Wszystko za moje-jelenia podatki ?
    pzdr qaz