  • Data: 2012-10-29 13:53:58
    Temat: Re: "rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ad" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag news:k6ljt6$173$1@news.task.gda.pl...

    > 2 lata z tych siedmiu to było zbieranie kasy na działkę.
    > Może sie uda krócej. Zobaczymy.
    >
    > A jak chcesz wybudować dom w 3 miesiące to się moim zdaniem prędzej
    > dorobisz grzyba na ścianach niż budynku na kilkadziesiąt lat życia.

    Nie znajdę Ci tego po polsku, ale może pomęczysz się z Google Translator:

    http://www.technikatlas.de/~ta9/fertighaus.htm

    Taki dom montowany jest na placu budowy w 48 godzin. Elementy przygotowuje
    się w halach, suchych halach. Nie są to domy z katalogu, bo masz pełny wpływ
    na architekturę, materiały, rzut pionowy czy wyposażenie. W dzisiejszych
    czasach budować dom, to nie znaczy budować bunkier.

    Zerknij tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=sv1xPw56UlY
    http://www.youtube.com/watch?v=S3DdROUUGRg&feature=r
    elated