  • Data: 2009-05-28 11:21:00
    Temat: Re: rozliczenie kosztów wywozu śmieci
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek MANO" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4774a8b3-97fb-4427-9932-91bc1b5c37e6@j12g2000vb
    l.googlegroups.com...
    > Czy naprawdę ktoś z Was spotkał się z takim sposobem rozliczania (wg
    > udziałów)?

    Ja tak w swojej już na szczęście byłej wspólnocie płaciłem za oświetlenie
    części wspólnych i sprzątanie klatek. Dobilizm na maxa. Niestety nikt ze
    wspóllokatorów nie chciał zrozumieć, że ja z żoną, dzieckiem i 40
    kilogramowym kudłatym psiskiem robie więcej syfu na klatkach niż moi
    sąsiedzi mający po 70 lat, prawie 2x większe mieszkanie i wychodzący z domu
    raz dziennie po zakupy do sklepu.

    Tomasz