  • Data: 2013-11-14 20:46:33
    Temat: Re: rozmowy działkowców
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl napisał(a):
    [...]
    > No i mam pytanie czy ktoś z Was posadził pigwę lub pigwowca u siebie?

    Pigwę ma moja mamuśka (od zaprzyjaźnionej pani doktor) zaś pigwowce
    rosną u mnie na wsi przy drogach. I ja sobie posadziłem kilka ze 3...4
    lata temu. Ino nie chcą skubańce ruszyć z miejsca - myślę, że te, które
    już na wsi rosną, to przyjęły się i rozrosły jeszcze wtedy, gdy było w
    miarę mokro.
    A teraz nie dość, że ziemia licha (piaski), to jeszcze od ~30 lat susza
    na skutek działania leja depresyjnego odkrywki.
    --
    zbigi i stopka zastępcza