  • Data: 2010-01-30 19:36:24
    Temat: Re: różnica w kotłach c.o. firmy De Dietrich
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości
    news:hk1u2a$6db$1@news.onet.pl...

    > Tak sie zastanawiam o co Tobie z Mańkiem4 chodzi? Bo chyba nie o to aby
    > odpowiedzieć wątkotwórcy na pytanie, jaka jest różnica w kotłach DD, MCR /
    > II 24 oraz nowością MCA 25?

    Problem polega na tym, ze Ty zastanawiasz sie o co nam chodzi a nie biezesz
    udzialu w dyskusji. Nikt Ci nie napisal, ze jestes glupi bo przeplaciles,
    tylko o tym, zeby dobrac kociol do potrzeb. Przypominam, ze od tego zaczela
    sie dyskusja. A Ty na to, ze masz kociol ktory ma dodatkowe funkcje z
    ktorych byc moze w przyszlosci bedziesz mogl korzystac, tyle ze niestety
    kosztowal dwa razy tyle. Wybacz, to nie jest rada ale widzi mi sie, bo:

    > Aby zakończyć dyskusję na temat mojego wyboru, załóżmy że mój MCA pracuje
    > z trzema oddzielnymi obiegami z zaworem mieszajacym i podłogówką, do tego
    > jest jeszcze bufor a do niego podpiąłem solary i na dołądkę jeszcze PC.
    > Kocioł pracuje również jako podgrzewacz wody w basenie bo zimą solar i PC
    > nie wyrabia. Siedzę teraz w Hong Kongu i steruję całością przez Net bo
    > żona nie ma o tym pojęcia.Wszystko pracuje nienagannie.

    No i tu pojawia sie wlasnie pytanie, czy pytacz ma trzy oddzielne obiegi,
    pompe ciepla, basen, solary i siedzi w Hong Kongu? Jak siedzi to kociol jest
    dla niego, ale nie jest mu potrzebny jezeli nie ma trzech niezaleznych
    obiegow, pompy ciepla, solarow i nie siedzi w Hong Kongu bo zona sie nie
    zna.
    A przy okazji, mysle, ze ktos Ci zle doradzil robiac nawet bardziej
    przewymiarowane grzejniki wpiete w jeden obieg z podlogowka, bo w
    pomieszczeniu powiedzmy 15m^2 powierzchnia grzejnika podlogowego wynosi
    15m^2 a nie nawet przewymiarowane 2-3m^2 zwyklego grzejnika, chyba ze
    faktycznie jest tego jakies szczegolne uzasadnienie. No ale to moje zdanie
    ktore jak sadze po ostatnim poscie Ciebie nie interesuje bo i tak uwazasz
    mnie za wszystko wiedzacego kretyna.

    > Kupując MCA, zapłaciłem nawet za nie go więcej niż cena rynkowa bo mnie
    > marketingowcy ogłupili. Pewnie tego zakupu będę żałował bo mi płyta padnie
    > i krew mnie zaleje.

    Wyboru nikt Ci nie broni, ale uwielbienie nowego modelu to raczej nie jest
    rada.

    > A teraz zapraszam do dyskusji na temat jaki zaproponował Mariusz M.
    >
    > Jakie sa różnice między MCR / II 24 oraz MCA 25 ?

    Niech sprecyzuje potrzeby. Wbrew pozorom z dyskusji mozna wyluskac jakies
    informacje i o to w koncu chodzi.

    Pozdro.. TK