  • Data: 2010-07-13 12:45:40
    Temat: Re: rozwiercanie wkładki
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-06 22:43, Jacek pisze:
    > 6 mm wystarczy, ale wstępnie wierć średnicą 2,5- 3 mm.
    > Nie w miejscu, gdzie wchodzi klucz, bo to nie ma sensu, tylko tam, gdzie
    > wkładka ma zapadki.
    > Inaczej mówiąc wierć na styku obrotowego bębenka z korpusem wkładki, tak
    > aby wiertło wybrało część materiału z obrotowego bębenka i drugą część w
    > korpusu przy okazji rozwalając zapadki. Głębokośc wiercenia taka jak
    > długość ząbkowanej części klucza.
    > Jeżeli wkładka ma konstrukcję przeciwprzewierceniową to daj sobie spokój.
    (...)

    Myślę, że wkładka nie miała konstrukcji "przeciwprzewierceniowej",
    ale mimo to dałam sobie spokój.
    Dyskusja na temat była ciekawa.
    Przy okazji widziałam filmik, że każdy zamek można otworzyć i to w
    krótkim czasie.
    Mam nadzieję, że do mojego mieszkania nie trafi taki "szpec".

    Dziękuję wszystkim za dyskusje i pozdrawiam.

    Krycha.