-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Marek Kutyla <S...@j...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: salon meblowy, śląskie / małopolskie
Date: Wed, 18 Mar 2009 10:38:48 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 99
Message-ID: <gpqffp$h0c$1@news2.ipartners.pl>
References: <d...@v...googlegroups.com>
<gpo7q0$2egf$1@news2.ipartners.pl>
<d...@v...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 217.153.111.198
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1237369145 17420 217.153.111.198 (18 Mar 2009 09:39:05
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 18 Mar 2009 09:39:05 GMT
In-Reply-To: <d...@v...googlegroups.com>
X-Accept-Language: pl, en-us, en
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.13) Gecko/20060414
Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:109504
[ ukryj nagłówki ]Tego oto dnia 2009-03-17 16:40, Niejaki/a ZbyszekZ bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:
> On 17 Mar, 14:15, Marek Kutyla <S...@j...pl> wrote:
>> Bareja prosze Panstwa, czysty zywy Bareja!
>>
>
> Nie Bareja, tylko drętwe systemu i debilna moda na outsourcing.
> Aczkolwiek chyba trochę nieszczęśliwego zbiegu okoliczność też Ci się
> trafiło,
No to bylem wczoraj:
Udalem sie do kasy, bo ostatnio panie w dz. obslugi powiedzialy ze tam
wlasnie mam sie udac, odczekalem swoje - nie powiem, nie za dlugo bo
tylko 2 osoby byly przede mna. Dalem kasjerce papiery, policzyla ile
doplacic, spytala czym bedzie platnosc, podala kwote do zaplaty. No i
oczywiscie sie nie zgadzalo - brakowalo tych 40 pln ktore mieli
odliczyc. Wytlumaczylem kasjerce dlaczego wg. mnie sie nie zgadza -
zdziwila sie, nikt nic nie przekazal kasjerkom ani nie wpisal do
systemu, a przede wszystkim stwierdzila ze u nich cos takiego sie nie
zdarza zeby klienci uzgadniali takie rzeczy jak darmowy transport, a juz
poza Wawa to w ogole.
Masz racje - dretwy, prawie jak PRL-owski system. Chyba niektorzy nie
slyszeli nigdy o czyms takim jak negocjacje cenowe czy warunkow umowy :-(
No to sie pytam po co w takim razie maja te mapki na stoiskach i w
necie? Na to kasjerka z rozbrajajaca szczeroscia - ale my mamy klientow
przede wszystkim z Warszawy prosze pana!
Piekne ... mozna sobie wymalowac co sie chce w ofercie/reklamie ale jak
przyjdzie klient do ktorego trzeba dojechac troche dalej to ma sie do
niego pretensje ze mieszka nie w Wawie! Piekne, naprawde piekne...
Powinni sobie walnac transparent nad wejsciem "Tylko dla warszawiakow"
to bym wiedzial ze mam omijac z daleka, bo mi sie zachcialo mieszkac pod
Wawa!
Kasjerka zadzwonila gdzies (pewnie do dz. obslugi klienta) podopytywala
sie, pare razy wyrazila swoje zdziwienie "ale jak to tak?" w koncu
musiala "przelknac zabe". Policzyla jeszcze raz, odjela dodatkowe 35 pln
(juz nie chcialem sie klocic o te durne 5pln). Wypisala FA, wydrukowala
... tzn. chciala wydrukowac bo sie okazalo ze cos jest nie tak z
drukarka, wiec musiala wezwac kolege z okienka Informacji zeby
reanimowal drukarke, machnela karta po czytniku, poprosila mnie jeszcze
o Dowod Osobisty (nie wiem czy ma takie prawo czy nie, dalem jej do
wgladu), stwierdzila ze podpis w DO i na karcie jest inny - no bo jest,
nie musi byc identyczny, ale na kwitku od autoryzacji transakcji karta
miala taki sam jak na karcie. Wydrukowala w koncu FA, oddala mi
wszystkie dokumenty i moglem pojsc do stoiska obok.
Obok: stoisko f-my DTS rozwozacej meble. Tu sie okazalo z kolei ze *ich
mapka bezplatnego zasiegu jest nieco inna* niz te mapki ktore sa na
stoiskach i na www Agata Meble. Inna, tzn. zasieg jest mniejszy i mimo
ze pani w dz. obslugi mowila ze do G spokojnie jezdza, to DTS ma zasieg
tylko do miejscowosci wczesniej. A od G do mnie jest jakis kilometr, a
panu z DTS na mapie wychodzi ze liczac od miejscowosci na ktorej konczy
sie ich zasieg do mnie bedzie 10km. maps.google.com na tym samym odcinku
pokazuje 7km ...
Dobra, mysle sobie bo juz mam dosc, pal licho te pare pln, konczmy to!
Powiedzialem ze place i konczymy sprawe. Pan policzyl - 10 km = 40 pln,
zaplacilem gotowka.
Ale juz zadnej Fa czy paragonu do nie dostalem, bo i po co ???
Tak wiec jesli chodzi o dostawe:
- rozne mapki zasiegu w sklepie i u wykonawcy
- naciagaja odleglosci przy wyliczaniu trasy (pare km co prawda, ale
jednak, a tak nie powinno byc)
- nie daja klientowi zadnego dokumentu na wykonana usluge (moze jakbym
sie upomnial to by mi wystawili, ale machnalem juz reka na to, jeszcze
jest protokol odbioru ktory trzeba bedzie wypelnic jak przywioza meble)
> a z tym noszeniem gotówki to na prawdę przesadzasz, chyba
> akceptuja tam karty płatnicze/kredytowe?
"noszenie gotowki" to byl troche skrot myslowy dot. zarowno biletow
Narodowego Banku Polskiego jak i karty :-)
I tak placilem karta, ale normalnie nie mam na niej ustawionego limitu
na dzienne operacje na karcie w takiej kwocie jaka byla w tym wypadku
potrzebna bo nie jest mi to na co dzien potrzebne i jest tez pewnego
rodzaju zabezpieczeniem na wypadek kradziezy karty bo zlodziej za bardzo
nie poszaleje :-)
Jesli potrzebuje to sobie sam podnosze limit, place i znow obnizam
limit. Tylko do tego jest potrzebny bezpieczny komp. Ja swojego ze soba
akurat nie mialem, a komputery sklepowe nie uwazam za bezpieczne. Moze
da sie to zrobic via infolinia, nie wiem, nie sprawdzalem. Bylo ustalone
ze zaplace przelewem i wszelkiem zmiany potem uwazam po prostu za co
najmniej niestosowne i niepotrzebne. Jak jest umowa to nalezy sie z niej
wywiazac.
Mogli po prostu sami (Agata Meble) zaplacic firmie transportowej (DTS) -
w koncu przeciez nie od wczoraj te firmy ze soba wspolpracuja i taka
rzecz nie powinna stanowic problemu, a ja bym tak jak bylo ustalone
zrobil przelew. I po sprawie by bylo. A tak dym jak 150! :-)
Dobra, teraz czekam do soboty kiedy to maja przywiezc meble. Zobaczymy
jak bedzie :-)
--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq
Najnowsze wątki z tej grupy
- Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- Solution Manual Fluid Mechanics (3rd Ed., R. Hibbeler)
- Solution Manual Programming Massively Parallel Processors : A Hands-on Approach (4th Ed., Wen-mei Hwu, David Kirk, Izzat El Hajj)
- Solution Manual Design of Smart Power Grid Renewable Energy Systems (3rd Ed., Ali Keyhani)
- Solution Manual Numerical Methods in Physics with Python (2nd Ed., Alex Gezerlis)
- Prasa do oleju na użytek domowy
- Re: Jaka ceramika łazienkowa ?
- Re: Regulacja zaworu spustowego spluczki 3/6 l (kolo)
- Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
- jak dotrzeć do głowicy baterii
- Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
- Mleko w ekspresie
- Re: Solutions Manual Advanced Engineering Electromagnetics, 2nd Edition by Constantine A. Balanis
- Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
- BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-22 Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-11 ogłoszenie widziałem na słupie WN
- 2024-09-10 miałem zły sen
- 2024-09-09 Wilgotnosciomierz?
- 2024-09-08 co się rzuca w oczy w PL