  • Data: 2013-02-16 23:47:51
    Temat: Re: schody ile cm?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 lutego 2013 21:50:17 UTC+1 użytkownik .:Artur:. napisał:

    > Ale to juz po konkretnym riserczu - 12k pln to najtansza oferta stolarza :-)
    > Ja tez nie mam pojecia skad oni te ceny biora.. W tym tygodniu koncze
    > gipsowac i w przyszlym sie biore za same schody. Ide wlasnie szukac na
    > allegro stopni bo tam to nawet za 80-90 mozna kupic debowe... ;) Bukowe to i
    > za 60-70 :)

    A ja jestem po "riserczu" juz konkretnie moich schodow, wedlug projektu:

    http://szyna.civ.pl/schody2.jpg

    Klejonka w pierwszej klasie z jesiona grubosci 4cm, stopnie i podstopnice 4cm, 16
    stopni + podest 2,2m x 1,1m + ostatni stopien na dlugosc 2,2m. Calosc ma wygladac
    tak:

    http://www.holona.pl/g/s/n/18_big.jpg

    No i koszt poki co najtaniej - buk 2900, jesion 3400, dab 3600. Do tego barierki
    (identyczne jak na w/w fotce - barierki z debu) mam wycenione na 1500 pln. Plus kolki
    fishera, pianka i lakierowanie - w jesionie zamkne sie w 5500 pln :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.