  • Data: 2013-02-16 21:50:17
    Temat: Re: schody ile cm?
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ktoś ma za dużo kasy to niech płaci i 30tys;)

    Ale to juz po konkretnym riserczu - 12k pln to najtansza oferta stolarza :-)
    Ja tez nie mam pojecia skad oni te ceny biora.. W tym tygodniu koncze
    gipsowac i w przyszlym sie biore za same schody. Ide wlasnie szukac na
    allegro stopni bo tam to nawet za 80-90 mozna kupic debowe... ;) Bukowe to i
    za 60-70 :)

    mi wlasnie skonczyli prawie schody co prada jeszcze stoja na stolarni ale za
    robote nit nie chcial mniej jak 5kPLN bez materialu oczywiscie. Mateial
    dab/wiaz. A w sumie zrobili je jak sie okazlo w kilka dni.
    Zgodzilem sie na ta sume ze wzgledu na to ze inni tak sie cenili a biezaca
    ekipa przekonala mnie swoimi wykoanami. Ale co do ceny czas poswiecony
    robicie w stosunku do ceny to ja nie wie mczy to tak rozwo - Nie sadze
    zebym sie zgodzil wiedzac ze oni zrobia to w niecały tydzien bez
    lakierowania (sic!)
    Ale trudno niestety nie da sie wszystkiego wiedziec od razu.Jak ktos jeszcze
    nie ma schodow niech negocjuje do bolu teraz nie dałbym wiecej jak 4k PLN
    --
    .:Artur:.