  • Data: 2011-11-07 11:26:48
    Temat: Re: ścianka działowa - możliwość przewrócenia
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lis, 11:55, "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> wrote:

    > Przedściankę zrobię. W moim zamyśle przedścianka miała być z KG, ale
    > faktycznie przecież może być częściowo wymurowana i wzmocni działówkę. Przy
    > czym u mnie przedścianka będzie tylko z jednej strony tej działówki. Z
    > drugiej strony są schody.

    To nic - domuruj (tylko z przewiazaniem! powycinasz troche pila tego
    KG i bedzie dobrze) w poprzek cos na ksztalt litery T gdzie gorne
    ramiona maja po te 60-80cm i na wysokosc jak najwiecej sie da i bedzie
    OK! Przedscianke mozesz zrobic w calosci z KG - wtedy ten domurowany
    murek zrob troszke glebiej - o grubosc profili jakie zastosujesz na
    przedscianke :) Jezeli te domurowane kawalki beda mialy ~80cm
    wysokosci to moim zdaniem nie ma juz szans zeby ta scianke przewrocic!
    pozdr.

    --
    Adam