  • Data: 2009-08-05 17:59:12
    Temat: Re: sianie ????
    Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepiej (na takiej powierzchni) ręcznie, najlepiej na "krzyż" Szybciej i
    > dokładniej. Po sianiu pobronować lekkimi bronami i powałować gładkim wałem.
    > I modlić się o deszcz :)

    planuje siac w polowie wrzesnia wiec licze ze deszcze beda bez modłow :):)

    Właśnie chce zrobic sobie ( mam mozliwosci warsztatowe) walec z rury
    stalowej czy rura fi 500 szerokosci 1 metra ktora bedzie wazyc okolo 130
    kg to nie za wielki ciezar ???? ile taki walec powinien miec masy ?????

    > Pozdrawiam - Waldek

    pozdrawiam
    Mayky