  • Data: 2013-07-28 04:40:13
    Temat: Re: silikon- wiązanie
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-28 04:25, p47 pisze:
    > Czy silikon budowlany przy twardnieniu (zastyganiu) zwiększa swoją
    > objętość? -chodzi o to, czy wprowadzony do szczeliny sam ją uszczelni
    > właśnie rozpychając się, czy tez koniecznie zadbać należy, aby dokładnie
    > przedtem, póki daje się formować, przykleił się do wszystkich miejsc?

    A przy okazji może ktoś podpowie alternatywną metodę uszczelnienia
    dekla-zakrętki do rewizji w rurze kanalizacyjnej z PCV.
    Była tam ongiś na deklu uszczelka gumowa, ale z upływem lat szlag ją
    trafił i cieknie.
    Obecnie z niewiadomych powodów te otwory rewizyjne, a więc i nakrętki
    na nie i stosowane uszczelki produkują z o jakieś 10 mm mniejszą
    średnicą, a więc podebrać nowej uszczelki nie mogę..
    Uszczelniałem gwint pakułami i tzw. mastiką (tj masą syntetyczną o
    konsystencji podobnej do kitu, nie twardniejącą) ale wciąż mniej, lub
    bardziej cieknie.