    Date: Sun, 28 Jul 2013 14:34:10 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: silikon- wiązanie

    W dniu 2013-07-28 11:59, k...@g...com pisze:

    > Przed chwilą pisałem o wężykach. Już masz przykład. jak leci to pod plastikową
    nakrętkę pakuły. Za małe uszczelki robią. A wystarczy pomyśleć.

    Ty ewidentnie jesteś teoretyk -chałupnik, ale taki , co albo czytać nie
    umie, albo tego, co przeczyta ni w ząb nie pojmuje.;-) - o pakułach
    pisałem przecież wcześniej, że nie zdały egzaminu, co i zresztą mnie nie
    zdziwiło, bo gdybyś przyjrzał się nakrętkom do otworów rewizyjnych, a
    nie teoretyzował, to zobaczyłbyś, że nakrętki te nie mają ciągłych
    zwojów gwintu.

    >Wyciąć z większej uszczelki tyle co za dużo i skleić ją jakąś kropelką jak to "O"
    ring albo jak uszczelka płaska wyciąć z kawałka miękkiej gumy mową. Choroba zwana
    martwicą mózgu nigdy nie zbierała takich żniw jak teraz.

    Nie tylko martwica mózgu grasuje, ale i skłonność do fantazji ;-))
    Oczywiście wszystko można zrobić, nawet prom kosmiczny, ale akurat nie
    mam pod ręka kawałka miękkiej gumy o odpowiedniej grubości, ani nie mam
    zamiaru prowadzić jego poszukiwań.
    Sklejanie uszczelki, jak proponujesz MZ zdecydowanie nie sprawdzi się,
    bo przy siłowym dokręcaniu dekielka (a tak trzeba) działające siły
    po-obwodowe spowodują niechybne jej rozerwanie w miejscu połączenia
    (przecież o b. małej powierzchni styku).