    Date: Mon, 29 Jul 2013 01:18:57 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: silikon- wiązanie

    W dniu 2013-07-28 22:38, k...@g...com pisze:
> [...]
    (...)

    > A po nic. jak to typowa rewizja, taki trójnik co na jedno wyjście nakręca się
    plastikowy korek z gwintem wewnętrznym to żeby nie ciekło wystarczy folia z
    reklamówki i trochę taśmy klejącej. Izolacja elektryczna będzie dobra bo się trochę
    rozciąga. Tak zrobione prowizorycznie uszczelnienie wytrzyma na tyle długo że jest
    czas na pomyślenie jak to zrobić lepiej. Kluczowe jest nie folia i taśma a pomyśleć.

    Kogutku, powiem ci po ludzku,- nie pie..l! Zapewniam cię z doświadczenia
    (nie z teorii przy klawiaturze), że NIE WYSTARCZY!!
    I nie wystarczy pomysleć, ze się wszystkie rozumy pozjadało!!;-))