    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: skrapanie wody na rurach
    Date: Tue, 27 Sep 2011 07:06:38 +0200

    Picia napisał(a):

    > Dokładnie. Miałem do tej pory zaizolowane rurami piankowymi tymi
    > szarymi. Malowałem kotłownie i je zdjąłem. Wszystkie uchwyty
    > ścienne zardzewiałe a farba z rur odeszła tam się to wszystko
    > kisiło - większość instalacji mam starego typu z rur typu ocynk.
    > Chyba jednak nie ma na to rady.
    Istotna jest dobrana średnica i grubość ścianki tej izolacji. Nim
    grubsza ścianka tym lepsza izolacja. Rozcięcie izolacji musi być
    szczelnie zaspinkowane. Praktykuje się też jej sklejenie specjalnym
    klejem.
    Te izolacje nie tylko izolują by ciepło zatrzymać, one izolują też w
    Twoim przypadku. Jeżeli zaizolujesz tym climaflexem zgodnie ze sztuką
    to problem zniknie.
    --
    Krzysiek