    From: Przesmiewca <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: ślub porada
    Date: Thu, 12 Aug 2010 07:40:28 +0200

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Córka zaprosiła na swoje wesele mnóstwo kolegów i koleżanek ze studiów,
    >także ludzi w swoim wieku z rodziny - z racji ich niezasobności jak to u
    >młodych bywa, dostała od nich symboliczne PREZENTY, humorystyczne lub
    >refleksyjne... i była zadowolona, wesele było cudne, niezapomniane dla
    >wszystkich. Nawet personel orzekł, że tak fajnego wesela i gości dawno nie
    >było w ich lokalu.

    To wyjatek. Nie rozumiesz, ze nie kazdego stac na dostawanie symbolicznych czy
    humorystycznych
    prezentow? Sa ludzie , ktorzy nawet jak nie maja kasy zrobia wesele - no bo
    tradycja, tak trzeba,
    co powiedza sasiedzi itp (abtrahuje od tych motywow, ale tak jest).
    ich nie bedzie interesowal potem smieszny prezent. Podalas wyidalizowany przypadek,
    ktory dzis
    jest rzadkoscia.
    A mlodzi coz, to fakt, u mnei w rodzinie pare miesiecy temu mlodzi zaprosili glownie
    tez mlodych
    - srednia w kopercie 50zl.