  • Data: 2016-05-16 14:52:24
    Temat: Re: słup żelbetowy zamiast drewnianego
    Od: jedenptak <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2016-05-16, o godz. 12:17:02
    alberciq <n...@g...pl> napisał(a):

    > aha można by ten dwuteownik zalać betonem i tez się ze ścianą
    > zwiąże.. musze obczaić ile takie coś kosztuje..

    Zastanawiam się czy nie działają jakieś siły boczne (ruchy przenoszone z
    dachu) i nie będzie pękać miejsce złączenia ze ścianą.

    Pewne rzeczy czasem próbuje oglądać na wersji demo pakietu specbud.
    Kalkulatory wyboczeniowe / elementów murowanych / drewnianych / ...
    elementów żelbetowych ..itd.
    W starczej wersji bodaj do v10 włacznie, bo już w v11 chyba wyniki
    podają specjalnie jako +/- 50%,
    Na niektóre (niedostępne) parametry mam sposób ;) - szukam w pliku
    przykładu (do poszczególnego programu) ciągu zapisu liczby float(8
    bajtów) i poprawiam go sobie na moją - nie wszystko potrafię zmienić,
    ale główne wymiary często trafiam. (pakiet kosztuje oczywiście zbyt
    wielkie pieniądze dla sporadycznego użycia).