  • Data: 2009-04-23 07:52:40
    Temat: Re: służebność drogi - niebezpieczeństwa
    Od: _a_r_t_e_c_ <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Darek napisał:

    > Ale nie o to mi chodzi, aby rozpatrywac, jaki pobudki kim kieruja, co kto
    > by wolal lub nie
    > tylko jakie jest spojzenie prawne na ta sytuacje.

    Prawo sobie a zycie sobie, i nawet jeśli bedziesz miał teraz na reku
    opinie 10 prawników, to nie przewidzisz co będzie za 10 lat, co bedzie
    na obecnie uprawianym polu, i tym bardziej nie przewidzisz decyzji sądu
    gdyby pojawiły sie jakieś dodatkowe okolicznosci.

    Dlatego rozwazylbym projektowanie domu ze zjazdem z drogi publicznej,
    ale nie ma sensu ponoscic wydatkow na wykonanie zjazdu teraz. Do czasu
    zakonczenia budowy korzystalbym z drogi sasiada, a za kilka lat
    myslalbym o docelowym wykonaniu zjazdu z drogi publicznej. Moze w tym
    czasie beda planowane jakies inwestycje na tej drodze, i nowe mozliwosci
    sie pojawią ?
    A na razie to chyba żaden problem wjechac na dzialke "z boku" i wykręcić
    na działce do wjazdu. Ile powierzchni ma działka ? Ile metrów jest z
    przodu i z boku na manewry ? Da sie zrobić wjazd po łuku z opcją
    wyprostowania w przyszłości ?