  • Data: 2009-04-23 09:18:09
    Temat: Re: służebność drogi - niebezpieczeństwa
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jeżeli właściciel się zmieni?
    >
    > Nie musi się zastanawiać 'po co kiedykolwiek..."

    ale chyba po to jest KW zeby widzialy gały co braly.
    Nastepny wlasciciel kupi to z dobrodziwjstwam tej nieruchomosci.
    Reasumujac na takie pytania ja nie potrafie odpowiedziec :-) inaczej bym
    ich tu nie zadawal. Ja tylko staram sei dobrze przemyslec sprawe.
    Wiem jedno ze z sluzebnosci od tak nie mozna sie rozmyslic, to jest
    cos co zostalo ustanowione prawnie i nie mozna dawac i odbierac
    bo takie ktos ma widzimisie. Staram sie ocenic jakie jest niebezpieczenistwo
    ze ktos znajdzie tu naprawde solidna podstawe do zniesienia takowej
    sluzebnosci.

    Darek