  • Date: Fri, 20 Mar 2009 09:39:21 +0100
    From: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: śmierdzi z kanalizacji

    o...@o...pl pisze:
    > Tak. Już to widzę :) . Ktoś na górze by krzyknął, a na dole rura by
    > odpowiedziała, gdzie się rozczelniła to raz, a dwa już widzę jak własciciel
    > wchodzi na stromy dach by krzyczeć, lub ewentualnie nasłuchuje z uchem przy
    > studzience od zdiornika :)). To na wesoło.

    Moze i na wesolo, ale czy ja mówie o rozszczelnieniu czy o niedrożności?
    Niekonwencjonalny sposób - fakt. Na polibudach nie ucza.

> [...]
    > jeszcze zachciało mi się iść na studia podyplomowe, jednak nigdy nie
    > dyskryminowałem pracowników budowlanych, którzy nie mają wykształcenia (nie
    > jeden z nich, gdyby miał możliwości na pewnym etapie swojego życia mógłby
    > przewyższyć mnie czy też Pana w wykształceniu). Natomiast wrzucanie do
    > jednego "worka" wszystkich pracowników jest co najmniej nietaktem (nie chce
    > używać innych drastyczniejszych określeń). Oczywiście tak jak i w innych
    > grupach społecznych znajdują się też tacy i "tacy" (przykład: popieranie

    Nie chce oczysiscie obrazic kogokolwiek indywidualnie nie podajac
    konkretnego przykladu, nazwisk, ... Nie bierz na siebie win
    calej kasty.
    Ale klasa roboli jest po prostu rozwydrzona. Nie ma to nic wspólnego
    z wyksztalceniem, co zdajesz sie sugerowac. Grupa która okreslasz -tacy-
    bez cudzyslowia jest nieliczna i do pominiecia.
    Moze jakis przedmiot "Etyka" w budowlankach?

    pozdro
    --
    A S