  • Data: 2017-03-31 20:34:20
    Temat: Re: spadek dachu czy to odpowiedni spadek
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Mar 2017 06:28:15 -0700 (PDT), abomito napisał(a):

    > http://www.fotoszok.pl/upload/5bc69b4c.jpg
    > Popatrz sobie na ten landszafcik.

    Śliczne, do tego zero izolacji między drewnem a betonem. Ciekaw też jestem
    przyszłej obróbki między murem a dachem.

    > Kazał ktoś takie drewno kupować? Pewno tak, doradzili i jest , co
    > jest.Nikt nie jest doskonały, wielu sie dopiero uczy.Ale widzą swoje
    > błędy.A jeśli nie, to po to my jesteśmy.Tyle, że łatwiej błedów unikać,
    > niż je prostować.

    Trzeba prostować, uczyć, edukować. Niestety porządne drewno jest drogie,
    sam się mocno zdziwiłem widząc cenę dwukrotnie wyższą, niż takiego typowego
    C24 z polskiego tartaku. I tu jest pies pogrzebany, bo o ile materiały na
    ściany mają zbliżoną cenę, tak na drewnie można wyraźnie oszczędzić, a
    różnicy na pierwszy rzut oka nie widać.

    > A jeśli tutaj pisalem, że "ekologiczna" ceramika zawiera tyle samo pyłów,
    > co pustaki z żużla, nikt nie wierzył.Fakt, już to nieaktualne, bo
    > cegielnia padła.Ale inne robią to samo...

    Niestety.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl