  • Data: 2017-03-31 21:58:05
    Temat: Re: spadek dachu czy to odpowiedni spadek
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba prostować, uczyć, edukować. Niestety porządne drewno jest drogie,
    > sam się mocno zdziwiłem widząc cenę dwukrotnie wyższą, niż takiego typowego

    Dobry materiał ma swoją cenę.Sztuka jest robić dobre rzeczy z gorszego
    materiału.Przeważnie bywa odwrotnie.kupiłem przyzwoite drewno na werandę.Tyle, że
    zdrówko nie pozwoliło.Zięć wziął firmę.
    Te nowe cieśle prawie żadnych zaciosów nie uznaję.wszystko na blachy.Pomylili się
    przy rozmierzaniu schodów...Normalnie zęby bolały.Nawet akryle!
    tym bardziej, że paprali z dobrego materiału...I mojego!

    Do nauki, to są podręczniki.Tyle, że dużo ich, ciężko zdobyć i zajmują dużo
    czasu.Internet jest prostszy.Zadajesz pytanie, dostajesz odpowiedż.
    Przecież w internecie nikt sobie jaj nie robi, tam jest sama prawda!
    Kiedyś, gdy budowałem swój pierwszy dom, byłem zielony.Ale prasowałem u siebie jako
    pomocnik na wszystkich etapach budowy i bardzo dużo sie nauczyłem.Przez lata
    nabierałem doświadczenia.I teraz, na starość wszystko o kant potłuc, bo zmieniły się
    technologie, przyszły nowe materiały.Tylko podstawy zostały te same.a kto z młodych
    uczy się podstaw?
    Dla mnie to jest tylko rozrywka.No, nie tylko.Trochę za wcześnie się zresetowałem. Na
    tym forum uczę się pisać.Przynajmniej mam o czym...
    Pozdro.abomito.