  • Data: 2009-09-29 19:28:02
    Temat: Re: średnie dzienne zużycie mediów
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    news:h9r1j3$3j8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A co wnosi bo się zastanawiam czy wydać dodatkowe 2,5 kzł

    Nie wiem jak w Twojej okolicy, ale u nas woda średnio twarda, a nie ma
    żadnych placków z kamienia na różnych łazienkowo-kuchennych powierzchniach -
    te co są, to tylko osad z mydła - ściera się to wszystkimi dostępnymi
    materiałami. Poza tym - faktycznie o wiele mniej trzeba
    mydła/proszku/szamponu żeby uzyskać efekt taki jak bez zmiękczacza.
    Że nie wspomnę już o czajniku - grzałka (z nierdzewki) nie ma śladu kamienia
    (przy normalnej wodzie to kwestia miesiąca i jest ładnie zarośnięta).

    Adam