    From: sebdar <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: straciłem buka
    Date: Wed, 2 Sep 2009 23:06:12 -0700 (PDT)

    On 2 Wrz, 23:00, mal <m...@g...com> wrote:

    > Coś baaardzo dziwnego dzieje się w naszym nieszczęsnym kraju: wszyscy
    > tną drzewa, w majestacie prawa i porządku.
    > Do d... z takim prawem!
    >
    > W moim regionie zaczęło się od debilnych drogowców z GDDKiA, którzy
    > ogołocili z drzew na całej długości drogę krajową Nr 9 (Barwinek -
    > Radom). Pod zęby piły poszły potężne jesiony, topole, lipy, jawory.
    > Nie wiem komu to przeszkadzało. Podejrzewam raczej biznes drzewny,
    > choć tłumaczyli się gdzieś w mediach, że "drzewa grożą
    > wypadkami" (?!). Jasne - dla pijanego kierowcy drzewo zawsze jest
    > ruchome...

> [...]

    Witam serdecznie!
    Zgadzam sie z opinia przedmowcy. Mieszkam w Rzeszowie i to co widze to
    jakas mania wycinania starych i pieknych drzew, wycina sie masowo,
    jezeli sie robi jakies remonty tez tnie sie co popadnie, mysle ze w
    zieleni miejskiej nie ma dendrologow ale sa tylko drwale. Jezeli sie
    cos sadzi to malowartosciowe i pospolite gatunki. Juz od dawna nie
    zauwazylem aby posadzono cos ciekawego interesujacego, a przeciez
    obecnie od kilku lat w Polsce mamy dostep latwiejszy i tanszy do
    nowych gatunkow i nasion z calego swiata. Przykladow mysle ze jest
    mnostwo nie tylko w samym Rzeszowie.
    Pozdrawiam
    sebdar