  • Data: 2009-09-04 09:13:49
    Temat: Re: straciłem buka
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aaron pisze:

    > To jeszcze mi napisz, że topole to takie cudowane drzewa ... :)

    Cudowane to masz wnioskowanie, wiesz?

    > Znam setki gatunków i odmian wartych dużo więcej niż brzozy z
    > dowolnego punktu widzenia, o to mi chodzi!

    Lubię brzozy, więc je mam.
    Dla mnie są o wiele więcej warte niż jakieś octowce, katalpy, czy inne
    tuje.

    > To tak jakbyś na kwietniku
    > zaczął sadzić perz z mleczami zamiast róż :)

    Jakbym lubiła, to jasne, że by były.
    Lubię wiejskie kwiaty (łubiny, słoneczniki, nasturcje, aksamitki,
    kosmosy, margerytki, floksy itd.) i takie mam, a jeśli róże, to stare,
    krzewiaste i pachnące odmiany. I co z tego, że są inne, cenniejsze?

    > Owszem możesz to robic,
    > ale po co, jeśli "obok" jest tego od cholery bez konieczności
    > pielęgnacji i sadzenia?

    Brzozy i inne drzewa nasiały się same z lasu, który włazi przez płot.
    Plenię jedynie akcje, bo ich nie lubię, a brzozy, dęby, lipy, sosny i
    inne zostawiam.
    --
    Basia