  • Data: 2009-09-04 19:21:17
    Temat: Re: straciłem buka
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety nawet komuś, kto jeździ ostrożnie, może zdarzyć się wylecieć z
    > szosy (na przykład zimą). A wtedy sprawa tego, co rośnie tuż przy
    > szosie, to sprawa życia i śmierci. Bardzo lubię drzewa, sam dużo
    > posadziłem, ale życie ludzkie jednak jest ważniejsze.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    Kto jeździ ostrożnie i dba o opony nie wylatuje z trasy.
    Zrozumicie wreszcie motooszołomy że drzewa są po to by wiatr nie nawiewał za
    dużo śniegu na drogi.
    Kogo będziecie obwiniać jak będą łyse drogi pełne zasp? Wiatr, drogowców,
    czy świstaki?
    To jest grupa ogrody. Zrozumienia tu nie znajdziecie.

    MS