    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 11 Jun 2015 08:22:31 -0700 (PDT)
    Subject: Re: strych bez podłogi
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 16:22:40 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Uważasz że OSB przykręcone do legarów by ich powstrzymało? Jakby to były
    > stare dechy wbijane na gwoździe to może i tak - ich usunięcie wiązałoby się
    > ze sporym hałasem, ale OSB to oni sobie po cichutku odkręcą akumulatorową
    > wkrętarką.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Pod płytę w wełnie można utopić drut kolczasty a wkręty wkręcić na epidian. Od dawna
    twierdzę że złodziej to zawód użyteczny społecznie. Oczywiście złodziej zawodowy a
    nie szmaciarz co jeździ bez biletu i do kościółka chodzi. Złodzieje są pokrzywdzeni
    bo chociaż mają przedstawicieli wśród najwyższych władz to nie mają związków
    zawodowych ani ubezpieczenia. No chyba że są na przymusowych urlopach to wtedy mają
    darmowego dentystę. Twierdzę również że skoro organy szybciej dogadają się ze
    złodziejem niż go wyślą na wczasy z darmowym wiktem i opierunkiem to mam prawo sam
    się przed nimi chronić. Oczywiście nie tak żeby wilcze doły kopać, zakopywać miny
    przeciwpiechotne czy robić pułapki z prądem. Złodziej też człowiek i mnie nie chce
    zabić tylko okraść. W starciu złodziej zawodowy ze złodziejem szmaciarzem ( czyli
    resztą populacji) wygra zawsze sprytniejszy. Z wyjątkiem prymitywów złodzieje
    zawodowi zawsze szukają słabych punktów. Jak się dowiedzą że są mieszkania z dobrymi
    drzwiami do których można wejść przez strych zamykany na kłódkę, taką jak uczyli się
    otwierać żeby zdać egzamin praktyczny z pierwszej do drugiej klasy podstawowej szkoły
    złodziejskiej. To wejdą przez strych. Podejrzewam że z zakazu administracji o nie
    przebywaniu na strychu osób nie posiadających zgody administracji nic sobie nie
    zrobią. Ale jak wejdą i nad jednym mieszkaniem zobaczą przykręcone płyty a nad innymi
    nie. To chyba zrozumiałe że wejdą do tych innych. Jak nie będą pewni czy się nie
    nadzieją na mieszkańca to grzecznie zejdą ze strychu. Zamkną klapę na taką samą
    kłódkę zrobią rozeznanie i wrócą. Bo niby dlaczego mieli by nie wrócić jak to ich
    praca. Domofon i zamek na klatkę nie stanowią problemu, powiedzą że poczta i zawsze
    im ktoś otworzy.