  • Data: 2009-08-02 18:54:40
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bdronka" <"[bok"@torama.pl> napisał w wiadomości
    news:h5450g$8lo$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    >
    > Posiadam działke rekreacyjna, jestem jej drugim właścicielem.
    > Dzialka lezy ok 100 metrow od rzeki plynacej w korycie (ponizej gruntu
    > ok 15 m).
    > Kilka lat temu na mojej dzialce i dzialce sasiada byly probne odwierty i
    > do 10 nie bylo wody.
    > W tym roku jest lato mokre - u sasiada studniarz znalazl wode na
    > glebokosci 6m. Dalej podobno juz glina. Ziemia na dzialce - to glownie
    > zolty piasek.
    > Jak spytalem studniarza czy jak lato bedzie suche bedzie woda -
> [...]

    radzę kopac studnie jak jest susza, ja sie raz na tym przejechałem, na
    szczęscie przydała sie jako chłonna do deszczówki(wyschła z czaem. Druga
    kopana w okresie suszy 30 metrów dalej(dużo głębsza), ma w tym lecie 4 metry
    wody od dna. Puszczalismy pompe trzyfazową 10 KW i nie brakło wody. Studnie
    z kręgów.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com