  • Data: 2009-08-07 06:47:28
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Absolutnie nie potwierdzono. Nie potwierdzono ani jednego przypadku.
    > Nawet ten radiesteta którego wskazywano początkowo że to on
    > potwierdził, to okazało się że raczej dostarczył dowód, że jest
    > oszustem.
    > Wszystko jest pięknie wytłumaczone tutaj:
    > http://www.csicop.org/si/9901/dowsing.html
    >
    > Ale oczywiście jest to niewygodne dla Ciebie, więc wolisz
    > przemilczeć ....

    przeczytaj najpierw na Wikipedii a później dopiero poprawiaj - siebie

    i jeszcze na dodatek piszę, że większośc ludzi ma te własciwości

    > Potwierdzonego przez kogo? Czy Ty wiesz w ogóle co to jest obiektywne
    > doświadczenie?

    > Nie. Prawdziwe są tylko dowody przeprowadzone w sposób naukowy, w
    > dodatku przez osoby nie będące istotnie zainteresowane w tym aby wynik
    > był "jedynie słuszny".

    rozumie, stojący dom towarowy na Wileńskim nie jest naukowym potwierdzeniem

    > Rozumiem że teren wybrany nieprzypadkowo ....

    pisałem o tym kilkakrotnie
    jest tam strumień o dość wartkim nurcie
    sa tam podziemia
    są zakłócenia z którym powiazane sa pękniecia murów
    jest to jedyne znane mi miejsce w Warszawie gdzie jest to wszystko w jednym
    miejscu
    SJS