  • Data: 2009-11-01 18:35:43
    Temat: Re: styropian do sufitu
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał

    Spróbuj może klejem do płytek. Ale takim, który zapobiega spływaniu. Ja
    kleiłem tym kafle do sufitu (30x60) i spokojnie trzyma bez podpory. Wątpię,
    żeby styropian był cięższy niż taka płytka, a z pewnością ma większą
    powierzchnię przylegania. Warunek taki, że kleju ma być niewiele i musi być
    dobrze dociśnięte, żeby zassało. Jak masz sufit otynkowany, to możesz
    spokojnie na grzebień kleić - całą powierzchnią jak się przyklei, to nic go
    nie ruszy. A jak masz gołą terivę, to też powinna być na tyle równa, żeby
    kleić na grzebień.