  • Data: 2013-08-01 11:35:34
    Temat: Re: sufit podwieszany
    Od: Maniek4 <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-01 10:40, Jan Kuwalski pisze:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze o tym:
    >
    > =>A czy to konieczne rozwiązanie? Bo sufit podwieszany to błąd sam w
    > sobie ;->
    >
    > teraz wiem ale jak pisalem czlowiek sie uczy

    Wcale nie.
    Jak ktos chce zeby sufit wygladal nieco inaczej niz podloga to nie ma
    wyjscia.

    > wiem juz ze musze miec zielona plyte
    >
    > lacznie bedzie tego jakies 7-9 m2

    Daj spokoj, to nie ma do czego sie przebierac. :-)

    Po pierwsze kolki mocujace wieszaki czy profile do sufitu musza byc
    metalowe. Zadnych plastikowych koszulek.
    Po drugie i trzecie, same oczywiste rzeczy. :-)
    Po czwarte, jak chcesz uniknac pekniec na zlaczeniach to stosuj jedyna
    sluszna tasme na laczenia: Strait-Flex. Zadnych tasm z wlokna, czy
    fizeliny. Rozwiazanie drozsze ale tez pewne.

    Pozdro.. TK