  • 1. Data: 2013-08-01 09:45:53
    Temat: sufit podwieszany
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    vtam
    czeka mnie pierwsze zrobienie sufitu podwieszanego
    w sieci mozna znalezc instrukcje i filmiki ale....

    wiem ze czlowiek sie ucyz na bledach ale warto je minimalizowac

    czy mozecie doradzic na jakie rzeczy zwrocic uwage, zasadzki, sztuczki
    itp. zeby nie odpadl albo nie trzeba bylo poprawiac?

    JanQ

  • 2. Data: 2013-08-01 10:11:28
    Temat: Re: sufit podwieszany
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.08.2013 09:45, Jan Kuwalski pisze:
    > vtam
    > czeka mnie pierwsze zrobienie sufitu podwieszanego
    > w sieci mozna znalezc instrukcje i filmiki ale....
    >
    > wiem ze czlowiek sie ucyz na bledach ale warto je minimalizowac

    A czy to konieczne rozwiązanie? Bo sufit podwieszany to błąd sam w sobie ;->

    Koniecznie zadbaj o pewność mocowań i pewną ich redundancję.

    Jeśli to np. jakieś biuro lub coś podobnego - zadbaj o porządne korytka
    na kable, żeby nikogo nie kusiło kłaść kabli bezpośrednio na konstrukcji
    sufitu podwieszanego.

  • 3. Data: 2013-08-01 10:40:54
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze o tym:

    =>A czy to konieczne rozwiązanie? Bo sufit podwieszany to błąd sam w
    sobie ;->

    teraz wiem ale jak pisalem czlowiek sie uczy

    =>Koniecznie zadbaj o pewność mocowań i pewną ich redundancję.
    dziekuej za rade
    =>Jeśli to np. jakieś biuro lub coś podobnego

    lazienka - jedyna kable jakie beda to te do halogenow

    wiem juz ze musze miec zielona plyte

    lacznie bedzie tego jakies 7-9 m2

    JanQ

  • 4. Data: 2013-08-01 11:35:34
    Od: Maniek4 <t...@p...fm>

    W dniu 2013-08-01 10:40, Jan Kuwalski pisze:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze o tym:
    >
    > =>A czy to konieczne rozwiązanie? Bo sufit podwieszany to błąd sam w
    > sobie ;->
    >
    > teraz wiem ale jak pisalem czlowiek sie uczy

    Wcale nie.
    Jak ktos chce zeby sufit wygladal nieco inaczej niz podloga to nie ma
    wyjscia.

    > wiem juz ze musze miec zielona plyte
    >
    > lacznie bedzie tego jakies 7-9 m2

    Daj spokoj, to nie ma do czego sie przebierac. :-)

    Po pierwsze kolki mocujace wieszaki czy profile do sufitu musza byc
    metalowe. Zadnych plastikowych koszulek.
    Po drugie i trzecie, same oczywiste rzeczy. :-)
    Po czwarte, jak chcesz uniknac pekniec na zlaczeniach to stosuj jedyna
    sluszna tasme na laczenia: Strait-Flex. Zadnych tasm z wlokna, czy
    fizeliny. Rozwiazanie drozsze ale tez pewne.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2013-08-01 13:22:57
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-08-01 09:45, Jan Kuwalski pisze:
> [...]
    >
    > czy mozecie doradzic na jakie rzeczy zwrocic uwage, zasadzki, sztuczki
    > itp. zeby nie odpadl albo nie trzeba bylo poprawiac?

    Jeśli zaczyna zabawę z GK to poczytaj
    http://plyty-gipsowe-porady-montera.pl/blog
    Ja popełniłem trochę zabudów GK wg porad z tej stronki i wyszło
    rewelacyjnie. O sufitach tez znajdziesz

    powodzenia

  • 6. Data: 2013-08-01 21:51:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    >
    > czy mozecie doradzic na jakie rzeczy zwrocic uwage, zasadzki, sztuczki
    > itp. zeby nie odpadl albo nie trzeba bylo poprawiac?

    czy to będzie konstrukcja typu stelaż i płytki czy listwy i karton gips?

    ToMasz

  • 7. Data: 2013-08-02 08:11:59
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> pisze o tym:

    =>czy to będzie konstrukcja typu stelaż i płytki czy listwy i karton
    gips?
    =>

    nie mam pomyslu jeszcze :-(
    do pewnej wysokosci (20-25 cm od sufitu) sa plytki
    powyzej chcialem przykrecic stelaz - profile UD? na sciane i kratownica
    z CD - poniewaz najdluzszy wymiar to nieco ponad 2m to myslalem ze
    mniej wiecej centralnie dac ze 2-3 wieszaki - a do tego przykrece ta
    zielona plyte gisp-karton (lazienka) - w plycie ze 3-4 otwory na
    halogeny

    JanQ