  • Data: 2010-01-02 13:50:22
    Temat: Re: swiadectwa energetyczne a ekologia
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba Tentego ;)
    >
    > Widziałem ostatnio w BricoMarche (czy jak się to pisze...) żarówki 100 W,
    > ale miały na opakowaniu napisane "specjalistyczne wstrzasoodpore żarówki 100
    > W nie do użytku domowego" - no i postapiłem bardzo nieekologicznie i kupiłem
    > do lampy na budowę ;)
    >
    > pzdr.
    > marcin W.

    Coś jednak jest na rzeczy:
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ue
    ;100-
    watowe;zarowki;wycofane;ze;sklepow,53,0,525621.html

    Zgodnie z tym co tam napisano, w tym roku UE wykręci nam żarówki 75W a w
    przyszłym 60W ;-)
    Jednak podany przez Ciebie przykład świadczy, że "nieekologiczne podziemie"
    działa i ma się dobrze :-)

    Pozdrawiam
    e-kran