  • Data: 2011-12-06 23:08:17
    Temat: Re: system isomax - IMHO ciekawy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Gru, 23:58, b...@k...math.uni.lodz.pl wrote:

    > A co do przechowywania ciepła z lata na zimę - przykładowa implementacja
    > może wyglądać takhttp://systemyogrzewania.pl/Wiadomo%C5%9Bci/Ogrze
    wanie-s%C5%82oneczne...
    > tutaj delta T jest pewno sporo wyższa niż w isomaxie.

    Piekne! A ja o takim czyms z 3-4 lata temu tutaj tez pisalem :-)) Nie
    przypuszczalem ze takie rzeczy sie robi w rzeczywistosci :-) Z tym ze
    IMHO nawet mimo bardzo dobrej izolacji tego zbiornika w domach bedzie
    potrzebna na lato jakas przynajmniej lekka klima!! No chyba ze
    zastosuja izolacje a'la przegrody termiczne isomaxu, inaczej w domach
    w lato bedzie poprostu za cieplo. Z tym ze dalej cienko to widze - 210
    tys litrow wody nagrzanej nawet do 90stC, przy uzytkowych 30stC to
    tylko 14700kWh - wystarczyloby dla mojego domu ale raczej nie dla
    takiego duzego budynku wielorodzinnego!
    pozdr.

    --
    Adam