  • Data: 2010-08-07 13:29:43
    Temat: Re: szpachlowanie, siatka i narozniki = jaka kolejnosc
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message
    news:4c5d4480$1@news.home.net.pl...

    > Jak na mój gust dziwnie to robią.
    > Przecież po to sie daje narożnik aby idealną krawędź uzyskać. Z siatką na
    > wierzchu będzie ciężko i raczej krucho.

    Nie masz racji. Ja na tym zjadłem zęby i wywaliłem ostatnią ekipę.

    1. Szlifujemy styropian tarką
    2. Nakładamy klej na róg
    3. Przykładamy narożnik specjalny do styropiany (metal + po 5cm siatki)
    4. Wmasowujemy go
    5. Na to ponownie klej
    5. Na to siatka
    6. Wmasowujemy siatkę w klej

    NIE WOLNO PRZYKŁADAĆ SUCHEJ SIATKI I PRZECISKAĆ KLEJU PRZEZ OCZKA !!!