  • Data: 2011-02-27 19:36:11
    Temat: Re: tak sobei o budowaniu u nas i gdzie indziej...
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powinien byc plan zagospodarowania przestrzennego, a na star wkach itp
    > wymogi dotyczace wygladu zewnetrznego I NIC WIECEJ. Budujesz sobie jak
    > chcesz, bez inspektora. Jak sie zawali, to Tw j problem.

    nie do końca twój... wchodząc do galerii handlowej, czy też do ciebie
    do domu, wolałbym mieć pewność, że nie zawali mi się na łeb, twoja
    późniejsza skrucha i dożywocie nic nie naprawi...
    oczywiście sam system nadzoru i uprawnień może być różnie rozwiązany i
    bardziej mi chyba do modelu amerykańskiego, niż do naszych
    interpretacji urzędniczych...

    pozdrawiam
    s_13