  • Data: 2012-07-04 15:13:43
    Temat: Re: tani pistolet do piaskowania
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sam jestem ciekaw - jak się dowiesz to napisz
    > zbiornik 1l to nie problem , tu bardziej chodzi o średnicę dyszy/wydajność
    > sprężarki

    tak wiec jestem juz po testach :)
    tak w skrocie - dziala ladnie ale woooolno- 1cm2/5-10sek i piasku ubywa
    strasznie szybko.
    napewno sie przyda ale do innych zastosowan
    - czyszczenie mniejszych elementow
    - mam w domu ploter tnacy co dobrze folie do piaskowania tnie to mozna
    czasem jakies napisy na czyms wygrawerowac :)
    ps
    probowalem tez jednoczesnie karczerem i pistoletem - w jednym reku tu, w
    drugim to :) - wygladalem bardzo ciekawie i "profesjonalnie" ale efekt
    raczej podobny ;)
    ps2
    fakt - piach mam wszedzie :)
    w dupie tez :)