    From: "Przemek" <e...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tani styropian grafitowy
    Date: Mon, 19 Oct 2009 23:17:59 +0200

    news:5e515509-bd2f-4f76-8100-5ab1590db961@r36g2000vb
    n.googlegroups.com...
    > Jou ludziska,
    >
    > Jakby ktos aktualnie szukal styro na ocieplenie to szukajcie
    > styropianu produkcji Izoterm'u FASADA 036 - to styropian grafitowy o
    > lambda 0,036 za jedyne 93 pln / m3 brutto - przy sensownych ilosciach
    > transport jedzie z fabryki gratis :) Wlasnie zanabylem 30m3 za 2,8k
    > pln na ocieplenie calej elewacji (wyszlo mi ostatecznie 165m2 grubosci
    > 18cm - z tym styro schodze ze sciana do U = 0,184 ;-)
    > pozdr.

    sprawdziles lambde w rzeczywistosci?
    na jakim lambdomierzu? w jakim laboratorium?
    sprawdziles wytrzymalosc na sciskanie? ile kPa?
    w jakim laboratorium? na jakiej maszynie?

    bez urazy, ale jestes naiwny wierzac w to co jest napisane na etykiecie
    nie pisze tego zeby Cie obrazic, pisze to z praktyki,
    jakosc kosztuje, SZCZEGÓLNIE w styropianie,
    przy tym produkcie, tanio NIE znaczy dobrze, niestety :(
    styropianowcy to najwieksi kretacze na rynku, niestety :(
    jak pisze 0,036 to bedziesz mial pewnie 0,038 jesli nie 0,040
    napewno jest to lambda d(deklarowana)? czyli lambda srednia - k (z rozkladu
    Gaussa, zalezy od ilosci próbek ) x odchylenie standardowe?
    biora lambde z wyników bezposrednich w lambdomierzu czy posrednio z
    gestosci?

    nie ciesz sie za bardzo, tanio kupiles - dziadostwo kupiles
    jakosc sie ceni

    pozdr
    przemek

    ps. nie pracuje w zadnego producenta styropianu, nie handluje tym, nie
    jestem w zaden sposób zainteresowany sprzedaza tego badziewia, powiedzmy ze
    to badam (niezaleznie)