  • Data: 2016-06-07 19:41:59
    Temat: Re: taras drewniany mi się zamarzył
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam duży taras drewniany i też pod częścią (bo pod częścią miałem
    fundament wymurowany) lałem stopy fundamentowe i mocowałem na szpilki
    legary i powiem Ci, że nie ma to żadnego sensu.
    Teraz zrobiłbym to na bloczkach betonowych. Taki taras 3x7m będzie tak
    cholernie ciężki, że nie ma szans, żeby Ci się przesunął. Dla pewności
    możesz jeszcze co któryś bloczek złapać kołkiem. Aha! I jeszcze warto
    zainwestować w takie podkładki pod legary z regulacją wysokości, to Ci
    będzie łatwo wypoziomować całość.

    Pamiętaj o spadkach i o tym, że deski powinny być prostopadle do ściany.
    No i, oczywiście, o izolacji między legarami a betonem.

    Ja teraz żałuję, że deski zamontowałem drobnym ryflem do góry. Będę w
    tym roku robił podłogę pod altaną, to zdecydowanie dam odwrotnie, bo ten
    gruby ryfel jakoś po latach wydaje mi się dużo ładniejszy.

    Pozdrawiam,
    MW