  • Data: 2012-03-09 15:32:16
    Temat: Re: termowizja
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ion-forums@ynee13...

    > Ale za to Pan Prezes Korporacji ma o czym pisac;)

    hehe ale wiesz, jak w pokoju czuć wiatr, bo popękały łączenia płyt przy
    ścianach, jak w innych pokojach ja mam 23-24 stopnie, a w tym narożnym 20.5
    to nie chce mi się tam w ogóle wchodzić.
    Jemu też pewnie coś nie grało, że wziął termowizję.
    pewnie w czasie wiatrów, które niedawno były żona mu powiedziała, że czuć
    wiatr i zimno w tym narożnym.
    Gdyby to było takie proste i dało się tylko zwiększyć kaloryfer czy
    podkręcić podłogówkę. A właśnie sie nie da. Możesz dać drugi kaloryfer, a i
    tak nie nastarczysz z doprowadzaniem ciepła. Kaloryfery będą gorące, a w
    pomieszczeniu taki chłodek dziwny.
    Sypialni tam nie zrobisz ani pokoju dla dziecka.
    A przypominam, że narożniki są 4.