  • Data: 2012-03-10 00:36:15
    Temat: Re: termowizja
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message
    news:jjdp49$8k1$1@inews.gazeta.pl...

    > Znajomym zwracam uwagę, niektorzy to olewają w zasadzie większosc stuka mi
    > w głowe i nie poprawiają, choc mieli jeszcze szanse w stanie surowym.

    I potrafią się obrazić :-) W okolicy zatrzymałem się rok temu przy domy
    gdzie facetowi zrobili wręcz wieniec i widziałem jak ocieplają.
    Nie był niegrzeczny ale można to ująć, że mnie pogonił :-)
    Muszę kiedyś go zapytać jak tam :-)

    > W zasadzie narazie jedna osoba mnie posłuchała i będzie zadowolona z

    A ja byłem u kilku ludków na ich prośbę żeby wyprostować budowę.
    Właściwie w większości pogonili ekipy bez zapłaty, bo nie chcieli naprawiać.
    Były takie kwiatki, że sie nie dało po prostu wyjść z opresji. Schody były
    na przykład tak wyliczone, że trzeba be było odciąć i po wszystkim zrobić z
    drewna. Izolacja by nie weszła w posadzki.

    > i sobie by go zostawił. Probowalem wytlumaczyc, niestety nie ma sensu, to
    > walka z wiatrakami, bo jak inzynier technik

    Do budowlanki to sie idzie nawet na inżyniera jak już nie ma alternatywy.
    Dzisiaj każdy chce siedzieć w gabinecie, a nie babrać się w błocie.
    Negatywna selekcja.