  • Data: 2015-05-09 19:41:28
    Temat: Re: tulipany
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dirko napisał:

    > W trosce o rozwój tego tulipanowego sektora gospodarki należy
    > corocznie dokupować cebulki tulipanów. Najlepiej na przełomie
    > września i października i sadzić je do ziemi cieńszym końcem
    > do góry.

    Wspomniany przeze mnie przed chwilą ogrodnik miał do tego sektora
    podejście odmienne. On co roku sprzedawał część cebulek -- tę
    mianowicie, która po wykopaniu już mu się nie chciała nazad na
    polę zmieścić. Kiedyś czytałem książkę o tym, na czym polega
    gospodarka socjalistyczna. Czym się ona różni i co ma bardziej.
    Wyjaśniano to tam na innych przykładach, nie na tulipanach.

    Jarek

    --
    Ten się nie ogląda. Wprowadza. Wprowadza mechanizację do stajni i gdzie
    może. My też bierzmy z niego. Wprowadźmy, zmechanizujmy, podnieśmy.