  • Data: 2015-05-09 21:06:08
    Temat: Re: tulipany
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > Brzmi to jak jakieś ogrodnicze voo-doo :-) Ale ja się nie znam :-)

    Tu akurat się znanie nie jest warunkiem wymaganym.

    > A swoją drogą teraz mi myśl przyszła w związku z tą Wigilią
    > (domyślam się że chodzi o wigilię Bożego Narodzenia?)
    > czy te cebulki *płytko* posadzone (jak płytko? czy dzióbki
    > mają wystawać czy schowane w ziemii?) nie przemarzną?

    Kupić jedną cebulkę w sklepie, taką w opakowaniu -- tam jest zwykle
    napisane, a nawet narysowane jak to zrobić. Można też kupić książkę
    na ten temat, ale wtedy pojawi się niebezpieczeństwo popadniecia
    w nałóg. Nie, nie mają wystawać. A nawet jak cieńszy koniec będzie
    nie do góry, tylko w bok, to roślina sobie poradzi (tylko po co jej
    na złość robić?) -- lepiej niż wtedy, gdy jest pół metra pod ziemią.

    --
    Jarek